Baraka, quin és l’origen d’aquesta paraula que dóna nom a la nostra empresa?
Aquest mot que prové de la llengua àrab, significa “sort” o “fortuna divina”, i en antigues cultures així com encara en molts països en conèixer una persona el primer que se li desitja és baraka, que la sort l’acompanyi, cosa que nosaltres també desitgem als nostres clients, malgrat que confiem que la nostra àmplia experiència en organització de viatges serà suficient perquè puguin gaudir d’unes magnífiques vacances.
Com seran les meves vacances amb Baraka?
■ Quines companyies aèries utilitzen? Aquelles que ofereixen la millor qualitat i combinació per arribar a la destinació.
■ Els vols són directes? Això es el que sempre ens agradaria oferir però, malauradament, no existeix sempre aquesta possibilitat degut a la manca de combinació, amb la mateixa companyia aèria, entre les ciutats on comencem i finalitzem el viatge. Però, sempre, es fa una selecció de la millor combinació disponible per grups en base a horari, tarifa i qualitat de la companyia.
■ Quins hotels ofereixen? Seleccionem de forma acurada els hotels aptes per grups en cadascun dels indrets que visitem. Segons la oferta local disponible escollim aquells hotels que ens ofereixen la millor relació qualitat – preu. En aquells indrets més allunyats dels circuits turístics i amb poca infraestructura oferim sempre la millor opció disponible. En tots els nostres viatges trobaran un indicatiu del grau de confort mig del viatge així com la classificació hotelera detallada prevista per a cada ciutat.
■ Hauré de pagar-me els àpats i buscar-me restaurants? Només aquells àpats que coincideixin amb horaris de vol o aeroport no estan inclosos en el viatge. Tots els àpats del viatge es fan en restaurants seleccionats entre la oferta disponible o, en els hotels on ens allotgem, exceptuant aquells països en que haguem de fer algun pícnic degut a les característiques de l’etapa. Aquest darrer cas és excepcional i sempre s’indica en el programa de viatge.
■ Quin import tenen les visites opcionals? Les visites, espectacles i resta d’activitats que s’inclouen estan sempre incloses en el preu del viatge. En algun cas excepcional pot existir alguna activitat que els guies locals puguin oferir de forma opcional degut a que per climatologia o horari sigui arriscat incloure-la directament en el programa.
■ Quins transports terrestres tindrem? En cada país seleccionem entre les millors opcions disponibles i sempre hi haurà seients lliures en ells per al major confort dels viatgers.
■ No parlem anglès, com ho farem fins arribar a…? Els nostres viatges en grup sempre van acompanyats per un guia que surt des de Barcelona i que vetlla, en tot moment, per la seguretat i la bona marxa del viatge. Els nostres guies són professionals del turisme amb molts anys d’experiència en viatges internacionals i, molts d’ells són llicenciats en història o altres disciplines que ajuden al millor aprofitament del viatge.
A més, sempre tindran un guia local de parla castellana a la destinació, qui els farà viure i gaudir del país visitat.
■ Que haurem de pagar pels visats, les taxes, propines i maleters? Per evitar incomoditats, els visats, les taxes d’aeroport, les d’entrada i sortida del país, així com les propines als guies locals i els conductors, estan sempre incloses doncs els nostres guies s’encarreguen. A més a més, els maleters s’ofereixen en tots aquells hotels que disposen d’aquest servei.
■ Els grups són molt grans? Són reduïts i limitats depenent de la destinació de forma que permeti un alt grau de confort i relació entre guies i viatgers.
■ I si volem viatjar en altres dates, sols o amb un grup d’amics? Us oferirem un pressupost ajustat a les seves necessitats. Demani’ns consell per la realització d’aquell viatge que no es troba en els catàlegs o que desitgen fer d’una forma diferent a la clàssica. Som especialistes en aquest tipus de vacances.
■ I si tenim un problema abans de sortir que ens impedeixi viatjar? Incloem en tots els viatges una assegurança d’anul·lació que cobreix un ampli ventall de possibles causes fins a un import de 5.000 € per persona. Així mateix, els servirà durant el seu viatge en cas de necessitat d’assistència.
■ Tindré un telèfon 24 hores? Sí. Malgrat que confiem en els nostres proveïdors i en els nostres guies, qualsevol viatge pot tenir un imprevist degut a que són múltiples les persones que intervenen en la seva realització. Per aquest motiu, sempre, els nostres guies, i ara també, els nostres clients disposaran d’un telèfon al que comunicar qualsevol incidència.
■ Així, ho tenim tot inclòs, oi? Poques són les coses que no incloem. Els extres en els hotels, les begudes en els àpats, aquells menjars que coincideixen amb horaris d’aeroport o d’avió i el que no especifiqui el programa són les més destacades.
■ On puc fer les reserves? A les nostres oficines, per telèfon o mitjançant la nostra pàgina web d’internet. També pot fer servir les noves tecnologies i posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant les nostres pàgines a Facebook i Twitter.
■ Com faig el pagament? Pot pagar amb tarja de crèdit Visa o Mastercard, amb taló, transferència bancària o efectiu segons la seva conveniència.